FANDOM

Freedom fighters team basen
Fftbasen
Plats

Jorden

Galax

Vintergatan

Byggare
Under kontroll av

Freedom fighters team

Nuvarande status

Aktiv

Freedom fighters team basen är deras högkvarter i Norrland i ett berg, högkvarteret har fem våningar. Basen byggdes av Freedom fighters team och John och en grupp androider som byggde basen på tre och halvtimme.

Det finns fyra våningar i högkvarter.

HistoriaRedigera

ByggningenRedigera

"Denna bas kommer bli vårt högkvarter och vårt hem."
Daniel när basen var färdig byggd.

Basen är byggd år 2005 och den byggdes av Freedom fighters team och John. Basen blev teamets högkvarter och hem.

TeknologiRedigera

KraftcentralenRedigera

Basens kraftcentral är basens huvudsakliga kraftkälla som drivs av Astrosten och det finns även ett mindre rum i kraftcentralen som har en lager av Astrostenpulver.

PlatserRedigera

Våning 1Redigera

På första våningen så är det hangaren där teamets X:2 står och en del av deras utrusning.

Våning1

Första våningen i basen.

Våning 2Redigera

På andra våningen så finns det läsrummet där teamet oftas sitter och läser eller kopplar av. Även köket, spelrummet, arkivrummet, sovrummen och vapenförrådet ligger på andra våningen.

Våning2

Andra våningen i basen.

Våning 3Redigera

På tredje våningen så ligger två labb Kemilabb, biologilabb. Sams arbetsrum finns och växthuset finns också på tredje våningen.

Våning3

Tredje våningen i basen.

Våning 4Redigera

På fjärde våningen så finns det basens sjukhytt och karantänrummet. Medicinförrådet ligger också på fjärde våningen.

Våning4

Fjärde våningen i basen.

TeknologierRedigera